viernes, 4 de septiembre de 2009

Marina Tudela Aparicio


A vegades sent la necessitat fer una entrada personal a la gent que vull i per mitjà del blog, donar-la a conéixer. En esta ocasió vull dedicar-li unes paraules a Marina Tudela Aparicio.

El meu afecte per tu és molt gran, i a més has sabut guanyar-t'ho a pols amb la teua especial forma de ser i d'entregar la teua amistat. Per això, no a qualsevol li faig cridar "la meua amiga" o la vull com a tal i sé que d'alguna manera tu tampoc ho fas.

Tal vegada algunes vegades ocultes els teus sentiments, per temor al rebuig o a no ser corresposta o escoltada. No obstant això, sé que amb mi igual que amb tots els altres eres sincera i amb les millors intencions de no danyar a ningú.

Espere que si canvies, siga amb plena convicció i sempre per al teu bé, encara que saps que tens almenys la meua acceptació i suport... no et deixes véncer pels patiments els que també et faran canviar i de tu dependrà cap a on et porta eixe canvi.

Et vull i vull que sigues molt feliç perquè ho mereixes, si desitges que compartisca no sols eixa felicitat amb tu, sinó tots els instants de la teua vida; ací estic i ací estaré sempre. Tu ho saps.

Ni sóc ta mare ni ton pare (encara que per edat podria ser), però junt amb el teu germà, els felicite per que tenen una persona especial: tu.

Marina: Una xica ben jove i amb uns valors humans que hui en dia són difícils de trobar en gent tan jove com eres tu.


CASTELLÀ

A veces siento la necesidad de hacer una entrada personal a la gente que quiero y por medio del blog, darla a conocer. En esta ocasión quiero dedicarle unas palabras a Marina Tudela Aparicio.

Mi cariño por ti es muy grande, y además has sabido ganártelo a pulso con tu especial forma de ser y de entregar tu amistad. Por eso, no a cualquiera le hago llamar "mi amiga" o la quiero como tal y sé que de alguna manera tú tampoco lo haces.

Tal vez algunas veces ocultes tus sentimientos, por temor al rechazo o a no ser correspondida o escuchada. Sin embargo, sé que conmigo al igual que con todos los demás eres sincera y con las mejores intenciones de no lastimar a nadie.

Espero que si cambias, sea con plena convicción y siempre para tu bien, aunque sabes que tienes al menos mi aceptación y apoyo... no te dejes vencer por los sufrimientos quienes también te harán cambiar y de ti dependerá hacia donde te lleva ese cambio.

Te quiero y quiero que seas muy feliz porque lo mereces, si deseas que comparta no solo esa felicidad contigo, sino todos los instantes de tu vida; aquí estoy y aquí estaré siempre. Tú lo sabes.

Ni soy tu madre ni tu padre (aunque por edad podria ser), pero junto con tu hermano, les felicito por que tienen una persona especial: tú

Marina: una chica joven y con unos valores humanos que hoy en día son difíciles de encontrar en gente tan joven como eres tú.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Sara "mancantat" la teua nova publicació! Jo també t'aprecie moltísim, et dessitge lo millor i espere que tingues tota la felicitat que et mereixes,per a mi eres única i especial i com no..l'ama superior del Telecentre!! gràcies per la públicació,pels sandwitx de nocilla blanca,per les nostres confidències,les rises..per tot MOLTES GRÀCIES!
1 fort abraç!! muaaaa