lunes, 6 de julio de 2009

Als meus pares


Com agrair els silencis que ens emocionen, el recorregut d'una mirada sobre el nostre cos, el tacte d'unes mans en la foscor, el murmuri d'un secret?

Com agrair una vida, el dolor callat, l'espera i les nits?

Com donar les gràcies pel que som, pels anys dedicats, per les paraules callades i les pronunciades, pel cansament entregat, per l'esforç oferit, pel temps?

Com agrair la rialla, els records, les oportunitats, els besos, els llibres?

Com donar les gràcies per tanta vida viscuda al nostre voltant, per tanta vida desviscuda perquè nostra vida siga feliç o almenys distinta?


No trobada cap sinònim per a la paraula "gràcies". Però si tinc un àlbum ple de silencis, una carpeta grisa amerada de mirades, la fotografia d'unes mans sobre les meues, un quadern blau atibacat de secrets, un llit rebutja de nits en vela, una caixa on s'han perdut els anys, una arma carregada de paraules. Tinc una sala d'espera plena de rialles, un ordinador infestat de records, una habitació omplida de llibres, una agenda plena d'oportunitats i besos, molts besos, en les butxaques.


CASTELLÀ
¿Cómo agradecer los silencios que nos emocionan, el recorrido de una mirada sobre nuestro cuerpo, el tacto de unas manos en la oscuridad, el murmullo de un secreto?
¿Cómo agradecer una vida, el dolor callado, la espera y las noches? ¿Cómo dar las gracias por lo que somos, por los años dedicados, por las palabras calladas y las pronunciadas, por el cansancio entregado, por el esfuerzo ofrecido, por el tiempo?
¿Cómo agradecer la risa, los recuerdos, las oportunidades, los besos, los libros?
¿Cómo dar las gracias por tanta vida vivida a nuestro alrededor, por tanta vida desvivida para que nuestra vida sea feliz o al menos distinta?

No encuentro ningún sinónimo para la palabra "gracias". Pero si tengo un álbum lleno de silencios, una carpeta gris empapada de miradas, la fotografía de unas manos sobre las mías, un cuaderno azul atiborrado de secretos, una cama desecha de noches en vela, una caja donde se han perdido los años, un arma cargada de palabras. Tengo una sala de espera llena de risas, un ordenador plagado de recuerdos, una habitación colmada de libros, una agenda llena de oportunidades y besos, muchos besos, en los bolsillos

1 comentario:

SoL dijo...

Precioso, Sara... espero que estes bien. Un besito