miércoles, 27 de enero de 2010

Fa temps



Fa temps que no escric i és que em sent bloquejada, no sóc qui vull ser, ni ser el que volen de mi. No sóc més forta ni més covard, no sóc més que el que sóc.
A vegades no podem explicar les dificultats que enfrontem, però una cosa és certa: tots ens enfrontem en algun moment a circumstàncies que no són fàcils de portar. Hi ha dificultats que ens canvien per un temps. Alguns busquem respostes en la profunditat de les nostres ànimes que potser les trobem o no. Però en eixa busca tal vegada trobem que les dificultats disminuiran i arribem a acceptar no sols que passen i disminuïxen, però el dolor i la sensació d'angoixa quedaran reflectits per a tota la vida, encara sense donar-nos compte.
Podria dir-se que les preocupacions cobren "vida pròpia".
És una reacció suscitada per una circumstància de vida, intensament viscuda.

Gràcies a tots i a totes que em consta que seguiu el meu blog, especialment a:
Sol Garcia http://popurri20.blogspot.com/ y com no a:
excel·lent el teu blog, com tu Sergio.

Intente poder aclarar les meues emocions, els meus pensaments i tornar a escriure.
Gràcies

CASTELLÀ
Hace tiempo que no escribo y es que me siento bloqueada, no soy quien quiero ser, ni ser lo que quieren de mí. No soy más fuerte ni más cobarde, no soy más que lo que soy.
A veces no podemos explicar las dificultades que enfrentamos, pero una cosa es cierta: todos nos enfrentamos en algún momento a circunstancias que no son fáciles de llevar. Hay dificultades que nos cambian por un tiempo.Algunos buscamos respuestas en lo profundo de nuestras almas que quizás las encontremos o no. Pero en esa búsqueda tal vez encontremos que las dificultades disminuirán y lleguemos a aceptar no solo que pasan y disminuyen, pero el dolor y la sensación de angustia quedarán reflejados de por vida, aún sin darnos cuenta.
Podría decirse que las preocupaciones cobran "vida propia".
Es una reacción suscitada por una circunstancia de vida, intensamente vivida.
Gracias a todos y a todas las que seguís mi blog, especialmente a :
Filo Isidoro http://guarena.blogspot.com/
Sol Garcia http://popurri20.blogspot.com y como no a
Sergio Chafer http://serchaor.wordpress.com excelente tu blog, como tú Sergio.
Intento poder aclarar mis emociones, mis pensamientos y volver a escribir.
Gracias

2 comentarios:

SoL dijo...

Gracias a ti Sara, por ser como eres. Un beso muy fuerte!

filo dijo...

hola Sara
me alegro mucho de que hayas vuelto a publicar en el blog;a veces las circuntancias de la vida nos hacen pasar por etapas difíciles y complicadas pero siempre hay una luz, una esperanza en el camino; escribir es una terapia extraordinaria,lúcida,necesaria.

(Animo, estamos contigo)

un abrazo